Catalunya
AEM 007_Selva de Mar
Parc Natural de Cap de Creus
Selva de Mar_Perafita_Port de la Selva_Selva de Mar
Mapa digital Comarcal. Alt Empordà. 1:50.000. Institut Cartogràfic de Catalunya (ICC).

Dificultat: fàcil
AEM 003_El Port de la Selva
AEM 006_El Port de la Selva
AEM 023_Cadaqués
AEM 024_Vilajuïga

Sortim del càmping de Selva de Mar per la carretera cap a Port de la Selva. La deixem per un carrer d’una urbanització a la dreta seguint les indicacions de Perafita. A un centenar de metres, en un revolt tancat del carrer, el deixem per una pista a l’esquerra. Ciclem per l’antic camí de La Selva a Roses, fent una pujada llarga però còmoda fins al coll del Serrat de Can Berta. D’aquí baixem a buscar la carretera que puja de Roses per anar a l’esquerra fins al coll de Perafita.

Al coll prenem la pista asfaltada en pujada en direcció a les cases de Perafita. Trobem una desviació a la dreta que obviem. Quan s’acaba el ciment continuem per pista. Passat el Mas dels Bufadors trobem una bifurcació on continuem recte, deixant a la dreta una pista que gira en rodó. En un revolt tancant deixem la pista principal per una de secundària a l'esquerra amb indicacions de Port de la Selva. Desemboquem en una pista més bona que seguim a l’esquerra. Arribem a un coll, damunt mateix de Port de la Selva i continuem per la dreta.

Travessem el poble, doblem a l’esquerra per la carretera de Cadaquès, seguidament prenem el primer carrer a la dreta, passem l’aparcament en direcció a la riera que travessem per una passarel•la i continuem pel sender fins la carretera que a l’esquerra ens retorna fins a Selva de Mar.

Març 2006

PENSIÓ Casa Felip. Tel. 972387271

Mapa Comarcal de Catalunya. Alt Empordà. 1:50.000. Institut Cartogràfic de Catalunya (ICC).